Voor de meest gestelde vragen klik je hier.
Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op via onderstaande gegevens.
Eenmannenkado.nl
Vinkelsestraat 20
5384 SG Heesch
073 - 623 39 89
[email protected]
www.eenmannenkado.nl
KVK: 83108823
BTW nr: NL86 2730788B01
Onze openingstijden
maandag dinsdag woensdag donderdag vrijdag zaterdag zondag |
09.00 - 17.00 uur 09.00 - 17.00 uur 09.00 - 17.00 uur 09.00 - 17.00 uur 09.00 - 17.00 uur gesloten gesloten |
1 Bestellen
1.1 Hoe plaats ik een bestelling?
Een bestelling plaatsen is heel eenvoudig!
- Ga naar het product van je keuze
- Klik op de grote button 'voeg toe aan mijn mandje'
- Klik op 'verder winkelen' om het assortiment verder te bekijken of klik op 'bestelling afronden' om te betalen
- Vul je gegevens in en doorloop de stappen:
- Betalen, Afronden
- Het doorvoeren van wijzigingen is nog mogelijk voordat stap 3 wordt bevestigd
1.2 Hoe kan ik een zakelijke bestelling plaatsen?
Ook grotere aantallen bestel je eenvoudig en snel bij ons! Wij zorgen voor aantrekkelijke kortingen en wij bezorgen de producten op ieder gewenst afleveradres. Interesse? Neem contact op met onze zakelijke afdeling.
Contact:
T | 073 - 623 39 89
E | [email protected]
1.3 Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Wij hanteren de volgende betaalwijzen:
iDEAL:
U betaalt veilig online via uw eigen bank net zoals bij internetbankieren.
Klik hier voor meer informatie omtrent iDEAL .
Achteraf betalen met Klarna:
Klarna voert voor ons het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale acceptgiro van Klarna via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen.
Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen voert Klarna een gegevenscontrole uit. Klarna hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen middel een andere betaalmethode.
U kunt bij vragen altijd contact met Klarna opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de Klarna website.
Betalen vanuit België: Bancontact / MisterCash
Voor onze Belgische klanten is er de mogelijkheid om via Bancontact / Mister Cash te betalen.
Betalen via bankoverschrijving:
U kunt er ook voor kiezen om te betalen via bankoverschrijving. Wij zullen zodra wij het bedrag op onze rekening ontvangen hebben overgaan tot verzending van uw bestelling.
1.4 Is er de mogelijkheid om mijn bestelde mannenkado's achteraf te betalen?
Jazeker, u kunt bij ons achteraf betalen met Klarna.
U kunt bij vragen altijd contact met Klarna of met ons opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de Klarna website.
1.5 Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?
Wanneer je de bestelling hebt geplaatst en betaald, ontvang je hiervan een bevestiging. Zodra de bestelling is ingepakt en verstuurd, sturen wij een e-mail met een Track & Trace code. Met deze code kun je de status van de bestelling vanaf de volgende dag volgen.
1.6 Waar kan ik mijn kado afhalen?
Jouw kado is af te halen aan de Vinkelsestraat 20 in Heesch. Na het maken van een afspraak zorgen wij ervoor dat het direct klaarligt in ons magazijn.
1.7 Kan ik een bestelling dezelfde dag ophalen?
Dat is zeker mogelijk, maar wel in overeenstemming met ons.
Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en je wil deze graag ophalen bij ons magazijn in Heesch, bel ons eerst dan even. Samen kunnen we dan een moment plannen zodat we zeker weten dat u niet aan de gesloten deur staat.
1.8 Hoe kan ik een bestelling annuleren?
Mocht je een bestelling wensen te annuleren dan kun je dit eenvoudig doen door een e-mail te sturen naar [email protected] óf telefonisch contact op te nemen. Je vermeld in deze e-mail dan je naam en ordernummer. Wij zullen je order dan controleren en desgewenst annuleren. Je eventuele betaling zal dan ons retour geboekt worden.
Contact:
T | 073 - 623 39 89
E | [email protected]
1.9 Wat gebeurt er wanneer ik meerdere producten bestel met verschillende levertijden?
De bestelling wordt verzonden op het moment dat alle producten op voorraad zijn. Je kan bij de klantenservice een verzoek indienen om de producten die op voorraad zijn alvast te laten versturen.
Wanneer de levertijd onverhoopt wordt overschreden, dan wordt je hier per e-mail van op de hoogte gebracht.
Nadat wij de betaling hebben ontvangen, wordt de bestelling uitgeleverd.
Contact:
T | 073 - 623 39 89
E | [email protected]